cine asterne unde dormi tu


Uneori ni se pare ca viata noastra este croiala altora, fie ca „dam vina” pe o divinitate, pe oamenii din jurul nostru sau pe mediu si factorii sai multipli. O vorba din popor spune: „cum iti asterni asa dormi!” insa cand esti in „pat” nu prea ti se pare mereu ca recunosti asternuturile.

In patul meu de-acum mi se pare ca sunt multe ciorne pe care nu le-am luat in calcul, lectii pe care nu le-am invatat si nu le invat, chiar daca fiecare zi in plus are pretul ei, gunoi emotional pe care nu apuc sa il arunc si indecizie, incat mi se intampla sa ma simt coplesita…sa simt ca nu sunt eu responsabila de toate, ca nu pot fi responsabila de generarea si rezolvarea atator lucruri.

Dar la sfarsitul zilei simt ca pretul pe care il platesc este cel pe care am evitat sa-l stabilesc eu si i-am lasat pe altii…si atunci imi amintesc ca toate raspunsurile de care am nevoie sunt in valoarea pe care mi-o acord si nu in pretul care mi se stabileste.

Prezentul meu este cel pe care doar eu il traiesc. Ceilalti…au prezentul propriu si paturile lor.

Lasă un răspuns

