ziua mea si alte zile


O sa fiu cat pot de succinta in acest post pentru ca la o zi dupa ziua mea am un gust amar imbinat cu unul dulce in ceea ce priveste singura zi din an care ar trebui sa-ti apartina, sa implice dorinte si vise implinite alaturi de multi oameni fericiti.

Cert e ca am avut parte de doua suprize, una foarte placuta si alta foarte neplacuta. Despre cea placuta nu pot spune decat ca m-a lasat fara cuvinte si cu vreo doua lacrimi in ochi.

Oricum, din ambele am invatat cate ceva, dupa ce m-am simtit proasta o zi intreaga:

1) Oamenii sunt importanti atata timp cat si ei te considera important! Ceilalti oameni sunt persoane care ar putea sa te pretuiasca intr-o zi…si atat!

2) Cand sufli in lumanare ca mine, dorindu-ti nimic altceva decat multi oameni fericiti in jurul tau, acei oameni in principiu… intreaba-te cati dintre ei se gandesc la fericirea ta azi sau vreodata.

3) Prieteniile nu sunt instrumente de care te poti folosi cand ai nevoie sau chef ci „recipiente” in care pastrezi momente fericite, sentimente placute, ganduri bune.

4) O prietenie care nu conteaza pentru ambele persoane implicate nu e o prietenie, e stima!

5) Anul acesta voi avea mai multi amici si mai putini prieteni. Banuiesc ca era momentul sa fac o reforma in acest sens…

Va doresc oameni frumosi si buni in jur; oameni care cred in oameni si au grija de ei!

One response to “ziua mea si alte zile

  1. La multi ani? :D:P

Lasă un răspuns

