o viata cu acceleratie


In una din serile trecute am realizat ceva si de atunci ma bantuie o intrebare: cati dintre noi se jucau cu masinute cand erau mici?

Tind sa cred ca destul de multi, pentru ca mai toti baietii cresc visand la o masina. Ceea ce nu e rau, ba e chiar firesc, intrucat undeva in trecutul lor masinutele au fost principala lor ocupatie (ca sa nu ii jignesc si sa spun jucarie:P). A nu se intelege ca DOAR baietii vor masini. Spun insa ca majoritatea baietilor/ barbatilor face din masina un prim scop in viata, in timp ce majoritatea fetelor/ femeilor investesc in imagine in alt mod (cosmetice, imbracaminte, incaltaminte, cursuri, calatorii s.a.m.d.).

Pana aici 1-0 pentru baieti :)!

Totusi nu mi-am propus sa dicut despre diferentele de gen, asadar, revenind la masinute…aveam si eu una cand eram mica (sau cred ca era a mea si n-am furat-o de la fratii mei :-S). Prima si singura masina pe care tin minte sa o fi primit era cu telecomanda si fir. Ei bine, desi era cea mai rapida si mai frumoasa masina pe care o vazusem la cineva, ma incurca firul atat de tare incat am vrut s-o fac wireless si l-am „tuns”. Evident dupa nu am mai avut masinuta cu telecomanda.

Acum cateva seri am realizat ca viata mea e ca masina cu fir.  Ca sa functioneze trebuie sa se lege de ceva anume, insa de cele mai multe ori viteza cu care ma perind prin ea rupe fire, legaturi, prietenii, relatii.

E frumos sa traiesti intens, sa ai „acceleratie” in viata, insa inevitabil vei ajunge intr-un punct in care sa te intrebi unde e frana…

One response to “o viata cu acceleratie

  1. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

