intinsa pe podea


Nimic nu e intamplator, desi de multe ori ne inecam intr-atat simturile in derizoriu incat si ce nu e intamplator devine inutil.

Iti amintesti totusi ca ai 5 simturi de baza, dar le utilizezi atat de mecanic si doar atunci cand esti nevoit incat nici nu mai stii ca ele pot genera relaxare.

Eu de exemplu sunt preponderent vizuala: retin imagini, gandesc in imagini si visez in culori :)) (stiu ca ultima n-are nici o legatura). Apoi restul simturilor isi impart terenul de joaca in functie de context: tactil, olfactiv, gustativ… Auzul insa mi l-am izolat undeva intr-un turn pentru ca in Bucuresti e atat de mult zgomot ca e greu sa mai auzi ceva frumos din tot haosul.

Si totusi, recent, mi-am amintit de micul meu simt-sihastru. Cum? De pe podeaua unei sali de volei, intr-o noapte, cand toate luminile erau stinse. Desi suna a film de groaza nu e decat o iesire la un volei cu niste prieteni. Totusi, fara celelalte simturi totul se scufundase intr-un cu totul alt camp perceptiv.

Se auzeau voci, pasi si rezonantele ritmice ale unei mingi. De acolo de jos totul parea mult mai limpede, mult mai clar.SI cu fiecare bataie de minge eram mai departe, mai profund in universul meu. Simteam cum trepideaza lemnul de sub mine, simteam ca pana si eu rezonez la vocile din sala, simteam …si apoi doar am auzit.

De acolo de jos am reusit sa regasesc ecouri…alte mingi, alte voci, alte amintiri frumoase.

One response to “intinsa pe podea

Lasă un răspuns

