Recitesc, retrăiesc şi învăţ


Hmmm, cum ţi s-ar părea dacă ai putea primi în fiecare zi cadoul de la ziua ta sau dacă urările de atunci ţi s-ar împlini în fiecare din cele 24 de ore ale unei zile? Pentru că eu trăiesc sentimentul ăsta.

Pentru cei care nu ştiu, ziua mea este pe 5 iulie. Ei bine, aşa cum spun şi în titlu, în momentul de faţă (marţi, 08 decembrie, ora 3.24 a.m., în tren spre Vaslui) REcitesc, REtrăiesc şi învăţ.

Ce recitesc? Un SMS-cadou de la ziua mea, cu o fundă lungă până în ziua de astăzi. Şi pentru că mă simt generoasă îl voi împărtăşi ca apoi să explic de ce e cadoul de cea mai lungă durată:

„Să dai în viaţă de cel puţin un om bun pe an, un om aşa ca tine. La mulţi oameni buni!”

Din păcate nu mai am mesajul meu ca răspuns ca să fie tot citat, însă îmi amintesc foarte clar ca atunci ca şi acum răspunsul e:

„Mulţumesc! Se pare că am început deja să găsesc oameni buni, pentru că te-am găsit pe tine!”

Ce-a urmat?

Am crezut în ce-am spus şi în omul căruia i-am spus, iar câteva luni mai târziu acestei persoane i s-a îndeplinit o dorinţă. Universul face minuni!

Iar pentru că am avut dreptate în ce-am spus eu în mesaj, această persoană a vrut să-şi „împartă“ dorinţa împlinită cu mine şi aşa mi s-a confirmat faptul că şi urarea care mi se făcuse s-a împlinit.

Însă nu m-am întors la acest SMS-cadou întâmplător, ci pentru că expeditorul său mi-e acum mai mult decât amic, mi-a devenit un bun prieten şi pentru că îmi aminteşte aproape zilnic 2 lucruri:

–          oamenii sunt magici când pun suflet în ceea ce spun şi fac;

–          încă mai există oameni care cred FĂRĂ dovezi, FĂRĂ certitudini, însă CU o inimă mare!

Dap, ştii cine eşti şi o să mă asigur că citeşti ce-am scris, ca să nu uiţi niciodată să fii omul extraordinar care eşti!

Încă o dată , MULŢUMESC!

Lasă un răspuns

