O suta de prieteni intr-un rasarit


Am invatat de curand ca marea nu poate fi intotdeauna linistita. Ea trebuie sa aiba valuri, furtuni, trebuie sa fie adanca si infricosatoare uneori, implica riscuri, dar mare se retrage necontenit la mal.

Oamenii fac la fel in viata care ii poate rasturna, le poate scufunda corabii, poate sfarma sperante. La sfarsitul zilei, totusi, cu totii ne retragem la tarmul nostru propriu.

Prietenii… ei sunt limanul meu.

Prietenii pe care i-am avut, pe care ii am, prietenii care mi-au marcat existenta, prietenii care sunt parte indispensabila din viata mea, prietenii care au fost pur si simplu… prieteni.bare_feet

Asa cum ploaia spala campiile, timpul asterne puritate peste prietenii. De aceea in timp unele prietenii nu rezista, iar altele cresc. Prietenii care raman dupa ploi, insa, sunt oamenii care au sentimente proportionale cu sufletele lor: MARI. Si daca voi scrie vreodata o carte ea va fi despre prietenii si oamenii deosebiti din viata mea.

Pe mine soarta m-a rasfatat si m-a binecuvantat cu prieteni care m-au invatat sa ma ridic, sa plang sau sa rad cand simt nevoia, sa spun lucrurilor pe nume, sa zbor cand stiu ca pot, sa incerc si atunci cand nu sunt sigura, pentru ca ma vor astepta la capat….oriunde si oricat de departe ar fi asta.

Prietenii mei mi-au hranit sentimente si ganduri MARI pentru ca astazi sa le pot asterne in cuvinte. Prietenii mei sunt oameni care vad in adancurile propriilor euri, intrucat sunt sinceri cu ei insisi si cu altii. Prietenii mei sunt a doua mea familie si nu cred ca as fi putut avea una mai minunata sau de care sa fiu mai mandra.

Si daca n-as fi facut geografie putea jura ca prietenii mei sunt motivul pentru care rasare Soarele. 😀

3 responses to “O suta de prieteni intr-un rasarit

  1. si eu te iubesc draga mea:X

  2. hmmmm your post pleases me…though i forgot how it is to have friends

  3. iamsicknerd, I’m glad you like it and hopefully the friends will come soon ;)!

Lasă un răspuns

