si buf!


Ni se dau elementele urmatoare: om, telefon, usa de sticla, magazin, iesire, buf! Identificati cuvantul in plus?

In cazul meu n-a fost nici unul! De ce? Pai sa va povestesc!

Eram prin Romana acum ceva timp si trebuia sa ma intalnesc cu o prietena care se dusese intre timp pana la British Council cu alta treaba. Si daca tot aveam 2 minutele am zis sa intru si eu la Dika sa-mi fac inima rea ca n-am bani sa cumpar nimic. Zis si facut! Identificat usa, intrat magazin, foit pe-acolo, facut un gust amar tare. Cand am considerat ca am atins cota maxima de masochism am zis sa ies.

Desi suna simplu n-a fost! Stiti filmele alea cu prosti in care li se intampla tot felul de lucruri prin coincidente stupide si in mare parte din neatentie. Eu eram unul dintre personaje in ziua respectiva.

Fix inainte de ajung la usa aia a lor din sticla imi suna telefonul si dau sa raspund dar ma uit mai intai sa vad cine e. In timpul asta avansam, bineinteles, iar cand am apasat pe „answer” vad un nene in fata mea care gesticula agitat de genul „NU!!!Stai pe loc!Nu vrei sa faci asta!”. Am inteles ce vroia sa spuna abia dupa ce am dat cu capul de usa de am scapat telefonul si s-a intors tot magazinul spre mine. La care acelasi nene a schitat un gest resemnat de genul…”ei de-acu!”.

Eram verde-albastra si cu un cucui, dar am reusit sa gasesc telefonul pe al carui fir inca astepta prietena mea. Si am gasit si de unde de DESCHIDE usa. Iar cand eram fix in prag la iesire am reusit sa raspund clar si cu intonatie: „Buna, tocmai am intrat in usa de la Dika! Tu ce faci?”.

2 responses to “si buf!

  1. Ai curaj sa poti povesti de unele intamplari cu lejeritate. Felicitari pentru asta!

  2. Pai m-am gandit ca daca tot mi se intampla e pacat sa nu le impartasesc :P!

Lasă un răspuns

