razi Doamne, razi!


Cred ca am mai spus si imi permit sa ma repet: eu cred intr-un Dumnezeu al tuturor si totusi al fiecaruia. Si eu am o relatie usor atipica vis-a-vis de aceasta instanta religioasa.

Eu nu prea pot sa spun rugaciuni din tot sufletul, dar imi place sa vorbesc din cand in cand cu Doamne-Doamne al meu. Si pentru ca l-am capiat cu tampenii de genul „vreau asta….ba aia…ba ailalta” sau „o sa fiu cuminte….de maine….sau de poimaine sau…nu?!” si El se mai razbuna din cand in cand pe mine in felul lui unic. Asa a aparut categoria „povestile unui peripatitor” si asta este cauza aparitiei acestui post de blog.

Totul a inceput cu…un sfarsit. Mai exact, la sfarsitul lui august am plecat de la fostul meu job din motive…de criza. Inainte sa plec am cam facut valuri ca eu vreau sa ma dea afara ca sa pot lua somaj. Si abia 2 luni mai tarziu (adik astazi) am terminat si eu de strans actele…fara a avea certitudinea ca sunt chiar toate.

2 lucruri sunt destul de amuzante in legatura cu somajul meu. Faptul ca dupa atatea valuri imi lipseau niste acte initial (si eu nu aveam idee de ce) fara de care aveam fix 1 an fara 7 zile, iar pentru indemnizatia de somaj ai nevoie de 1 an lucrat  in ultimele 24 de luni. =))

Al doilea moment revelatoriu a fost dupa prima mea vizita la ITM (Inspectoratul Teritorial al Muncii). Ca o bucla, acolo daca te duci neinitiat o sa te simti „provocat”, ca sa nu folosesc alte trimiteri la necuvantatoare. M-au tot „provocat” o zi intreaga functionarii de acolo dupa care ies cahuie si nu mai tineam minte exact pe ce strada venisem  deci provocata fiind am luat-o la intamplare. Si mergand tot imi spuneam: „asta parca n-o stiu…nici asta… nici asta…deci nu e asta strada…ce mult am mers, oare unde-oi fi?!”. Eram cat pe ce sa imi auto-adresez cateva trimiteri cand intervine Doamne-Doamne al meu cu un indicator pe care scria strada.

Ghici cum se chema? Strada Oitelor!!!! Nu strada Oilor, a Oitelor! Ei si-atunci n-a mai fost nevoie sa-mi spun ca-s oaie ca am luat-o la intamplare, au avut altii grija – adica DD si primaria sectorului respectiv. :))

6 responses to “razi Doamne, razi!

  1. DD ??? Dan Diaconescu ?

  2. Am locuit si eu in anul I pe strada asta 🙂

  3. Doamne-Doamne!!!!! eu nu scriu lucruri obsence pe blog deci DD al tau n-are ce cauta aici :D!

    Atunci Cata, la tine e mai grav :))!

  4. Felicitari pentru interviul in 3ner.ro. 🙂

    Amuzanta povestirea cu numele strazii. 🙂

  5. cand am citit postul asta mi-am amintit de ziua cand am iesit noi fetele la TNB si erai asa de suparata si de nervoasa, dar amuzanta in acelasi timp. Ma uitam la tine si te admiram :))

  6. Grapefruits, ori ma confunzi ori am fost asa nervoasa incat nu-mi mai amintesc nimic :P?! Desi daca e vorba de admiratie…parca-mi pare rau sa ma dau de gol :D!

Lasă un răspuns

