fotografii la care tin


4 responses to “fotografii la care tin

  1. Aproape toate sunt interesante… dar sunt si unele care chiar nu au nici un rost 🙂

  2. Mersi că ai împărtăşit fotografiile cu noi. 🙂

  3. Vad ca Vama Veche ocupa un loc important 🙂
    Pozele tale mi.au adus aminte de cat de frumoasa e vara…si marea…si dormitul la cort….
    Ahhhh….
    Iti multumesc ca mi.ai facut ziua mai buna:)

  4. E adevarat ca nu toate fotografiile sunt la fel de reusite, insa ele sunt importante pentru a crea exact sentimentul de care vorbea Ceriza 😉 si mai putin pentru a arata ce super fotograf as fi eu:P!

    Ma bucur, Ma Cherie, ca am reusit sa lupt nitel cu raceala ta! >:D<

    Va multumesc si eu si va mai astept!

Lasă un răspuns

