De maine cel de ieri


Astazi, astazi e!!! Nu mai am nici un de maine in maneca, ceea ce e si bine si rau.

E bine pentru ca invat sa fiu aici, acum, sa incerc sa vad tot ce am nu ce voi avea si sa profit (in sensul bun) de oamenii de langa mine.

E rau pentru ca imi lasa un usor sentiment de panica, un usor sentiment de frustrare ca la sfarsitul unui „astazi” nu vezi rezultate prea mari. Abia dupa mai multe astfel de unitati incepi sa vezi diferenta.

De astazi SUNT EU, cu sau fara decor, cu sau fara aprobari, de astazi cred ca stiu ce e mai bine pentru mine si tot de astazi ma intorc la starea mea de supravietuitoare. Am invatat ieri ca nu e bine sa cobori garda daca nu stii inca ce vrei, pentru ca nu vei sti cum sa lupti pentru ce-ti doresti.

Astazi sunt autosuficienta pentru a putea sustine alti oameni. A fost anormal pentru mine sa caut un umar sa ma jelesc sau o mana care sa ma sustina. Daca e sa fie oricare dintre ele, va trebui sa fie din mers, de astazi nu mai stau pe loc, nu mai astept, nu mai sper, astazi SUNT si ma bucur!

One response to “De maine cel de ieri

  1. Hmmm, interesantă perspectiva asta nouă. Să ne ţii la curent şi să ne zici cum evoluează lucrurile. 🙂

Lasă un răspuns

