Stalpi cu…dragoste!


Acum o saptamana sau doua in urma eram in RATB (66) mergeam spre Universitate. Eram franta si simteam caldura din autobuz ca ma invaluie si ma impinge incetisor spre un pui (care nu ar fi fost pui deloc) de somn. 🙂

De obicei cand sunt foarte obosita imi adoarme si zambetul pe fata asa ca am o fata de acritura veritabila. LA fel si in ziua cu pricina. Lucrul bun e ca ma potriveam in decor pentru ca nu prea se inghesuiau oameni zambitori pe-acolo.

Si cum eram eu cu gandul la ale mele (bani de chirie, bani de drum – urma sa plec din Bucuresti, urma sa aplic la master, carti, legalizari, cautat de job-uri samd) de ma inecam in ele cu privirea fixata pe geam mi-a sarit in ochi un stalp carea avea lipit pe el o coala alba simpla A4 pe care scria mare cu litere de tipar : TE IUBESC! am zambit si am banuit ca mi s-a parut…insa a mai venit un stalp ca sa-mi confirme, si inca unul, si inca unul pana cand zambeam de-a binelea si ma gandeam la norocoasa pentru care au fost lipite acele mesaje. Ce bine! TE IUBESTE, oricine ai fi, iar eu va apreciez ca mi-ati umplut cel putin vederea si gandurile de lucruri bune in locul vesnicelor „execut puturi” din toata capitala!!!

Undeva intre Rosetti si Universitate, asadar, oamenii iubesc! Ce se intampla dincolo? Voi ce faceti?

Ce frumos ar fi ca pe tot parcursul saptamanii viitoare, fiecare persoana care iubeste, sa iasa in strada sa aleaga un stalp si sa lipeasca un afis cu te iubesc. Ce spuneti? Va bagati? Chiar daca nu iubiti pe cineva si iubiti ceva: viata, prieteni, job – daca-l mai aveti :P, un sport, o echipa… alegeti-va un stalp si lasati comment iar eu ma ofer sa vin sa fac poze si sa pun pe blog.

Iubiti va rog!:)

One response to “Stalpi cu…dragoste!

  1. Trebuie să fiu mai atent când merg pe stradă. 😀

Lasă un răspuns

