Up (to) date


Buun…deci furam in Vama, dupa care 3 zile de concediu in Bucuresti (culmea) ca sa-mi revin si sa mai incerc niste variante de cautare de job-uri, dupa care 2 zile de munca si iar un weekend de pomina (acasa in Moldova de data asta).

Si m-am intors fara chef de munca insa cu o urma de panica – o urma vizibila de panica :)) – pentru ca mai am 2 saptamani de munca si inca nici o perspectiva de job (dar o clara perspectiva de cheltuieli masiveeeee: o nunta (nu a mea, Dragos…eu o sa fiu doar domnisoara de onoare ;;) ), inscrierea la master, o chirie la sfarsitul lui Septembrie pe care nu stiu inca din ce-o platesc, scoala de conducere din care mai am de achitat o mare parte insa momentan am pus-o in stand-by s.a.m.d.).

Acum ma interesez cat e somajul =)) ca sa vad cate din aceste cheltuilei mi le pot acoperi si cate va trebui sa gasesc o modalitate de-a le acoperi…altfel.

Deci cred ca as putea institui o varianta de „cutia milei” pe blog in care sa primesc fonduri si ajutoare :)),  dar mai astept putin sa vad ce se intampla in aceste 2 saptamani totusi asa ca…ramaneti” aproape, revenim!!!”

Lasă un răspuns

