Frunze si curatenie de primavara


Dupa o saptamana plina si o noapte „tunsa” realizez ca am toate sansele sa devin dependenta de cafea, ca numai prin perfuzii de cofeina rezist la cate am de facut.

Si totusi…temperaturile cresc, copacii au inceput sa inverzeasca, vine Pastele, au inflorit probabil toate cele cateva sute de lalele din gradinita parintilor mei (si abia astept sa le vad cand ajung acasa), regasim oamenii dragi si e un timp perfect pentru noi inceputuri.

La mine in casa, cel putin, e clar o faza de „curatenie de primavara”. Asa de multa curatenie ca… o sa lasam apartamentul gol 😀 cam in doua saptamani. Ma simt bine insa, inca ma simt bine si nu simt ca ar trebui sa ma panichez. Frunzele si razele ma rasfata…si vine vara! Nu pot, efectiv, nu pot fi trista!

De asta toamna am senzatia ca totul e mai frumos in ultima vreme desi toti imi povestesc de criza, de foamete, de seceta si alte scenarii sumbre, desi ma mut iar si inca nu stiu unde, desi trebuie sa impachetez in concediul pe care-l planificasem pentru altele…

In anii trecuti totul trecea pe langa mine: diminetile erau seci si le petreceam doar cu ochii in calculator sau fugind spre facultate, serile erau prea scurte intrucat eram franta sau eram in vreo sala de biliard sau in vreun club fara sa stiu sau sa-mi pese ce e afara, nimic nu mi se parea prea interesant. Ieri, iesind de la birou imi repetam ce mi-am tot zis de la inceputul anului…totul pare sa aiba savoare anul asta. Cerul era atat de frumos ieri si soarele apune splendid pe aleile pe care merg spre casa… E mai frumos, mai cald, mai calm…si stiu ca o sa gasesc un loc in care sa stau, care sa fie fain si linistit.

Ma fascineaza frunzele totusi. Cresc atat de repede si sunt atat de verzi si jucause de parca n-au nevoie nici de seva ca sa fie acolo.

One response to “Frunze si curatenie de primavara

  1. Fain postu.. am si eu ceva idei:d
    da’ pana le pun io pe hartie (sau pe ecran), nu schimbi si matale linku de la blogroll pls?:D
    nu de alta, da ca sa stii unde ma gasesti:P ms:*

Lasă un răspuns

