Ce-ai vrea sa scriu?!


Mi-am facut contul de blog pentru ca vroiam sa invat in ce consta si care sunt beneficiile unui blog. Am ales sa il fac personal, stil jurnal, pentru ca mi-e mai usor sa scriu despre lucruri de suflet decat sa-l transform intr-un instrument de marketing.

wondering-smiling-balls-thumb7712630A venit insa momentul sa incerc si asta. Vreau sa gasesc o varianta de blog care sa fie la fel de semnificativ pentru stilul meu de a gandi si a scrie, insa care sa fie atractiv si UTIL pentru vizitatori. Nu renunt la 2bsmart, dar vreau sa incerc si alta abordare, alt stil.

Si dat fiind ca eu tot dezbat aspectul asta cu mine m-am gandit sa fac un mini-sondaj numit „ce-ai vrea sa scriu?”.

In comment-urile acestui post astept sugestii despre ce crezi ca ti-ar placea sa citesti de pe un viitor blog de-al meu, sau pe ce domeniu, produs, concept…orice. Sunt binevenite si idei legate de grafica.

Te rog scrie ce crezi, pentru ca asa am invatat si din primul blog, iar acum vreau sa cresc spre al doilea ;)!

11 responses to “Ce-ai vrea sa scriu?!

  1. pai parerea mea despre ce ar trebui sa scrii o stii; ar trebui sa te axezi pe intamplari din copilarie ca sunt multe si haioase; ai putea concura cu Ion Creanga:D

  2. naso:*mie imi place destul de mult blog`ul asta asa k nu cred k e neaparat sa faci altul cu alte subiecte:-??
    stii k te iubesc,nu?

  3. aseara am fost prin 3 librarii mari din bucuresti dupa o carte in care sa ma regasesc si dupa 2 ore de cautari zadarnice am ramas doar cu impresia ca majoritatea cartilor de acolo sunt scrise de autori pentru ei si nu au aproape nimic care sa atraga cititorul, in afara de cateva clisee literare considerate comerciale, si ca nu ma vad citind nici macar un capitor din cartile lor. Inca mai sper ca exista un scriitor sau o carte in care sa ma regasesc ca sa ma pot pierde …. o carte care sa-mi ofere usa spre un nou univers imaginar personal.

  4. Ce hoatza e ea domne, cerseste idei. Ideile costa da?
    Eu ma gandeam odata, de mult, sa fac un blog anonim, de care sa nu stie nimeni dintre prietenii mei si in care sa relatez celel mai intime si necenzurate ganduri si trairi alea mele. 100% relae, fara nimic de ascuns, fara cenzura. La cat de dus cu pluta sunt eu, sunt sigur ca ar fi fost interesant pt omenire dar cum n-am timp, poti sa te ocupi tu 😛

    Daca te tine sa ne dai si noua linkul…

  5. greu de spus ce am vrea sa citim! poate ca fiecare vrea sa auda altceva, dar important e ceea ce vrei tu sa scrii si sa te si regasesti pe tine in ceea ce scrii, si daca faci toate astea cu siguranta o sa ne placa si noua, restul citittorilor!

  6. Un dictionar de expresii moldovenesti.. ma fascineaza total ce-ti iese uneori pe gura!

  7. Multumesc frumos si sper ca atunci cand voi lansa viitorul blog sa va regasiti integral sau partial ideile … desi:
    Roxana – nu-mi permit sa intru in asa o categorie de scriitori. Creanga ramane liga I ;);
    Zuzu – tie recunoaste ca-ti era lene sa te gandesti la altceva asa ca trebuia sa fii multumita cu asta;
    Un rau mai mic – tot un stil egoist am si eu, de aceea nu sunt inca scriitoare ci „bloggerita”, dar intr-o zi o sa fac un exercitiu si voi scrie ceva in care sa te poti regasi;
    Aditzu – s-ar putea sa fiu prea defecta ca sa fac blog fara perdelute si apoi nu tin sa spun ceva socant…din contra;
    Mystyque – iti multumesc si ma regasesc, dar vreau sa gasesc ceva nou prin care sa incerc si alta idee…sa schimb ceva…sa cresc;
    Andreea Vieru – sincer, nu am atata rabdare sa scriu un dictionar si apoi majoritatea s-au „impamantenit” o data cu rostirea de catre mine…dar stai linistita, mai sunt de unde-au iesit alea.
    Plecaciuni!!!

  8. Ce m-ar interesa pe mine personal ar fi … tutorialele. Ai experienta, ai vazut aia si aia, si vii si imi zici, pas cu pas, cum sa fac X, la ce sa fiu atent, ce anume recomanzi tu, care sunt scurtaturile, ce e de evitat. Asta mi-ar placea.

    Oricum, blogul tau e foarte foarte sincer si imi place sa citesc si partea asta, ma distrez un pic. 🙂

  9. Ma simt identificata, vorba celor de la Vama Veche. 🙂 Sa inteleg ca „I’ve been googled” :))!

    Multumesc Olivian de sfat si cand voi simti ca am ce impartasi in format de tutoriat vei afla cu siguranta.

    Multumesc si pentru complimente. Blogul meu nu avea cum sa fie altfel decat sincer din moment ce e personal si de suflet. Acum e poate chiar mai mult decat atat, e o mini-individualitate care imi aminteste din cand in cand ce imi doream sa-mi doresc si ce nu-mi doream sa imi doresc ;).

    Te mai astept oricum, mai ales cu feedback!

  10. Google n-are nicio treaba. Era doar un status in Google Talk.

    Ok, voi reveni la un moment dat. (si aici o replica gen Shrek).

    Shrek, after borrowing clothes from a few men, says, „Some day I will repay you — unless of course I can’t find you or I forget.”

  11. Un subiect anume nu am pretentia sa cer,in schimb mi-as dori sa vorbesti despre cum ai facut fata cu brio si cum nu te-ai dat batuta in situatiile alea de criza in care oricine altcineva ar fi bagat cel putin capul in nisip,precum strutul:)

    in rest,stii ca mi-esti draga si ca imi face mare placere sa citesc pe blog sau sa stau pur si simplu sa te ascult!

Lasă un răspuns

