Pe ritm de zambete


Mi-era dor de sunetul apei lovind ritmic peretii piscinei (sau maluri, dar mai e pana la vara) si de ecoul rasetelor!

Desi nu stiu sa innot simt o atractie greu de explicat spre a invata. Acelasi lucru s-a intamplat si cu scoala de soferi: am visat cateva nopti la rand ca pot conduce si m-am apucat de scoala, desi ma speria ideea la inceput. Acum pot conduce, dar ramane sa am si permisul :P.

Stiu insa de unde vine impulsul acesta si ma mira ca mi-a ramas atat de clar intiparit in minte. Atunci cand eram mica visam ca pot face diverse lucruri pe care in realitate nu reuseam, iar explicatia mamei a fost atat de naturala incat am integrat-o instantaneu si inca ma ghidez dupa ea: „daca visezi ca poti insemana ca nu mai trebuie decat sa vrei si vei reusi sa le faci si in realitate! inseamna ca atunci cand vrei ceva in viata vei obtine, cu pretul efortului de a le invata, de a ti le insusi!”. Pentru mine asta a insemnat ca pot fi invingatoare daca ma inscriu in cursa corecta (bine, asta necesita intelepciune si pe-aia nu ma visat-o inca =)), insa tintesc spre ea).

Revenind la subiectul initial…la sunete si senzatii, mi-era dor sa ma scufund in apa cu puterea de a lasa in urma ganduri si griji. Tot facand zig-zag-uri prin piscina ascultam fascinata clipocitul apei si ecourile. Aveam senzatia ca nu doar lumina era supusa fenomenului dispersiei in apa ci si gandurile, cuvintele spuse sau nespuse, sunete vagi…sunete clare (urletele unuia de acolo crek nu s-au mai dispersat, ca se saturase si gresia de cat putea sa tipe).

Oamenii de langa mine zambeau, era lumina si multa apa…. Dupa piscina dus si odihna, iar mai tarziu club.

Mai multe zambete, ritmuri noi, decibeli si lumini de laser care semanau din cand in cand cu niste artificii in miniatura. Bineinteles ca m-a luat valul si am inceput sa visez pana cand mi-am dat seama ca ritmul din boxe si ticaitul ceasului nu ma asteapta sa ma intorc din lumea mea iluzorie.

M-am simtit bine si mi-am amintit gustul… amintirilor de maine ;).

P.S.: inca am vanataia aia, dar s-a mai insanatosit putin!!!

One response to “Pe ritm de zambete

  1. apa8->multa apa…si mult soare..vine vara..:x
    statiunea ne asteapta>:)

Lasă un răspuns

