Miroase a suflete dezghetate


Sunt viziva si majoritatea informatiilor pe care le detin sunt stocate sub forma de imagini.

Cu greu pot insa sa ma desprind de acele amintiri de natura olfactiva care ma definesc:

mirosul de cozonaci copti in cuptor de bunica mea,

miorsul florilor de mar primavara,

zambilele din gradinita mamei,

mirosul de praf stins dupa ce ne udam prin curte vara,

mirosul dinaintea si de dupa furtunile de vara,

mirosul de floarea soarelui dimineata cand e inca roua…

Astazi in timp ce ma duceam la magazinul de pe colt am avut o senzatie ciudata. Era soare si caldut, astfel ca totul radia in jur desi de un gri depresiv. Pana si cele mai profunde ganduri mi-au scanteiat si imi reflectam zambetele in cele ale trecatorilor.

In drum spre birou mi-am dat seama ce era diferit: mirosea a … suflete dezghetate, a sentimente scoase de la naftalina si a zambete dezmortite, abia iesite din hibernare.

2 responses to “Miroase a suflete dezghetate

  1. sa stii ca m-am dezghetat oleaca>:D<

  2. al meu a fost dezghetat,insa a inghetat la loc…sper macar k in vara CINEVA ma va ajuta sa-l dezghet
    te iubesc naso:*:x

Lasă un răspuns

