basme si nori


Imi amintesc ca atunci cand eram mica, tatal meu insista sa citesc cat mai multe basme insa mie toate mi se pareau la fel. Acelasi print, aceeasi zana sau zmeu, aceeasi imparati…

img_14992

Insa de cand ma stiu ador norii albi si pufosi de vara…care arata ca niste taramuri plutitoare. Acolo, doar acolo se petreceau basmele pe care le iubeam cel mai mult.

Imi amintesc clar fiecare dupa-amiaza in care puteam admira norii acestia deasupra  unei padurici. Daca ar fi fost cineva sa se uite atent in ochii mei sunt convinsa ca putea vedea toate zanele si toti curtenii imparatiilor plutitoare, intr-atat de mult credeam in basmele mele.

Erau mereu alte povesti dar aceleasi personaje pe care si azi le mai intalnesc cand ajung acasa. Acolo sunt cei mai frumosi si mai pufosi nori, cel mai frumos rasarit si cel mai cald apus de vara, acolo soarele bate doar cat sa-ti creasca si gadurile, acolo ploile de vara iti patrund pana in suflet si te spala de griji si de ganduri negre.

Acolo sunt norii si basmele mele, acolo a inceput povestea mea.

2 responses to “basme si nori

  1. frumos spus … 🙂 cu totii ne-am inceput povestea undeva … si inca acuma este o particica din noi care se mai plimba prin acele locuri , locuri fara de care acuma nu am mai fi la fel! 😉 eu imi amintesc de momentele cand stateam intins pe iarba si priveam cerul si norii … simteam cum ma invart eu si pamantul si defapt norii ar fi stat pe loc 😉

  2. strongindependentwoman

    Mmmmmm…..you are right, blog it! So the not-funny kids nowadays know that fairy-tales and puffy clouds do come true. And everyone ha a special place – outside the PC room.

Lasă un răspuns

