EU in 99 de adevaruri


Am primit de curand o leapsa asa ca mi-a venit randul sa scriu 99 de adevaruri despre mine:

1. Marele meu talent e acela de a-mi alege prietenii;

2. Iubesc culoarea cerului senin din primaverile tarzii;

3. Norii albi si pufosi sunt taramul meu de basm preferat;

4. Primul meu mobil a fost un Alcatel pe care l-am luat din banii mei;

5. Nu m-au pasionat niciodata gradele.

6. De aceea tin minte ca am fost din greseala sefa de clasa un an;

7. Vorbesc muuuulllt cand vreau…

8. si putin cand NU trebuie;

9. Majoritatea lucrurilor bune mi se intampla accidental;

10. M-am mutat de 3 ori anul asta;

11. Sunt deschisa spre introspectie;

12. Accept criticile cand vin ca o completare si nu ca o corectare a ceea ce sunt.

13. Apreciez hotararea in oameni;

14. Am incredere in oameni;

15. Mi-e insa foarte teama de maidanezi;

16. Nu imi place sa stau foarte aproape de pisici deci as prefera sa cresc un catel;

17. Sunt o fire suportiva (cred) :P;

18. Ma indragostesc greeeu…

19. Si ajung sa iubesc si mai greu;

20. Dar cand se intampla sa iubesc se vede in tot ce fac;

21. Sunt pur afectiva in relatiile de prietenie;

22. Dar tind sa fiu foarte rationala uneori in relatia de cuplu;

23. Iar asta pentru ca atunci cand ma implic in relatie vreau sa o fac sa dureze, si cad fara sa vreau in latura analitica;

24. Empatizez…uneori atat de tare incat daca imi descrii cum te doare stomacul in 5 minute sufar de aceeasi durere;

25. NU cred in branduri (ca imagine) decat in foarte putine cazuri;

26. Iar in acele cateva cazuri cred in puterea de idetificare si nu in puterea de reprezentare.

27. Cred insa cu tarie in culturi si valori (fie ele organizationale);

28. NU ma ofer ca spatiu publicitar!

29. Nu ma consider materialista;

30. Apreciez totusi rolul sigurantei financiare;

31. Sunt mofturoasa la mancare;

32. Sunt o fire dificila;

33. Imi plac oamenii sinceri si directi;

34. Cel  mai mult apreciez in ceilalti simtul umorului, sesibilitatea si creativitatea;

35. Pana in prezent am locuit in 10 locuri,

36. Urmand sa ma mut in al 11-lea (asta excluzand casa parintilor mei);

37. Nu ma grabesc sa fac lucrurile care imi plac, din contra le savurez;

38. Poate de aceea a fost o greseala sa incerc un curs de citire rapida (nu mai avea nici un farmec experienta lecturii);

39. Citesc rar dar cand o fac absorb tot ce pot de la emotii la idei;

40. Imi place sa  scriu din cand in cand…majoritar eseistica;

41. Rar mai scriu poezii;

42. Vreau sa public propria mea carte intr-o zi;

43. Acest blog e un exercitiu in aceasta directie…

44. Si o versiune de jurnal creativ;

45. Culorile mele preferate sunt bleu ciel, violet si uneori rosu.

46. Cand eram mica dresam ratuste;

47. Sunt din zona Moldovei;

48. Am crescut la tara pana pe la 11 ani;

49. Am facut vreo 3 ani de Karl Popper (dezbateri);

50. Am terminat un liceu teoretic;

51. Profil filologic;

52. Sunt nitel claustrofoba;

53. Devin isterica in apa cand nu mai simt pamantul sub picioare;

54. Imi place totusi sa ma balacesc…nu pot spune ca inot inca;

55. Impletesc putin;

56. Desenez si mai putin;

57. Imi place sa cant…si cred ca numai eu sunt fericita cand fac asta :P;

58. Vreau sa ma inscriu la dansuri sportive;

59. Vreau sa invat sa cant la chitara;

60. Imi place sa calatoresc, in special in gashca sau cu persoana iubita;

61. Am incercat un an de arte martiale;

62. Si ma bucur ca am facut-o;

63. Am fost voluntara in diverse contexte timp de aproximativ 4-5 ani;

64. Sunt in Bucuresti de 4 ani;

65. Prima si singura  mea iesire din tara a fost in Grecia;

66. De tara asta ma leaga multe si cumva simt ca ma reprezinta (bine, mai putin conflictele actuale);

67. Imi place sa fac lucrurile prin propriile mele forte;

68. Pentru ca imi place sa cred ca sunt o luptatoare,

69. si atunci cand sesnul luptei e victoria sunt capabila sa o obtin;

70. Accept greu ajutor

71. pentru ca nu-mi place sa am datorii

72. sau sa renunt la ideea ca sunt intr-un anume fel propria mea creatie.

73. Anul acesta am organizat (doar organizat) o conferinta de presa;

74. Un training/ eveniment de o zi;

75. Si prin asta am acumulat enorm pe plan profesional;

75. M-am operat de apendicita in iulie…

76. de ziua mea:);

77. Am iesit dintr-o relatie;

78. Am intrat intr-alta;

79. Mi-am demisia prin martie;

80. M-am angajat undeva prin septembrie;

81. Mi-am dat licenta in iunie;

82. Sambata (20 Decembrie) ma mut a 4a oara anul asta;

83. Tot anul asta am mancat smochine crude prima data;

84. Mi-am batut recordul cu ora cea mai tarzie in care plec la birou (2am);

85. Mi-am petrecut prima vacanta de vara, dupa mai bine de 4 ani, acasa;

86. Mi-am regasit prieteni;

87. Mi-am facut altii noi;

88. Mi-a nascut o foarte buna prietena;

89. Mi-am recastigat o alta.

90. Cea mai veche prietena a mea este din Iasi;

91. Majoritatea dintre cei mai buni si :cu vechime” prieteni este  tot acolo;

92. Parintii mei locuiesc la 5.5 h de mers cu trenul si inca ~ 1h cu autobuzul;

93. Restul familiei mele e la distante ce variaza intre aceste 6 h in timpi de calatorie si cateva zile;

94. Iar persoana iubita e la cateva mii de km distanta;

95. Initialele mele sunt AMT;

96. Ma bucur ca m-am nascut in Romania;

97. Iubesc diminetile tarzii si gadurile dezordonate;

98. Cred in scopul fiecarei existente si lectia aceleiasi;

99. Iar maine sunt convinsa ca lista aceasta va arata cu totul altfel pentru ca adevarul e ceea ce vrei sa crezi.

JustDan …noroc ca nu mi-ai dat o leapsa cu 1001 orice ca imi faceam blog separat pentru asta…nu ca nu m-ar fi batut gandul si cu postul asta ;).

One response to “EU in 99 de adevaruri

  1. Hmmm…vreau si simt nevoia sa las un comentariu….
    Mi-a placut ce am citit…f natural,f original…m-as fi asteptat la alt gen de adevaruri..la genul de „adevaruri secrete”.Sunt multumita si asa…unele m-au surprins…unele le cunosteam deja.
    Data viitoare sa faci o lista cu TOP SECRETE din viata ta :):)

Lasă un răspuns

