Si cand da norocul peste tine…


Mda…am promis asa ca uite vine urmatorul post din seria peripetiilor dupa care voi raspunde si la o leapsa.

telepatie la porumbeiStiti cand va spune cate cineva ca atunci cand calci in oarecare chestii moi si in general nelalocul lor e semn ca ai noroc?  Reactia generala e: „mda…de maine ca azi m-am norocit suficient cu asta…” sau undeva in zona asta cu replici care pot veni cu subtitrari necenzurate dar pe care nu le voi dezvolta aici si acum.

Bun! Cert e ca de obicei dai tu peste acest gen de noroc…si mai rar el peste tine, ca in cazul meu.

Totul a inceput intr-o dupa amiaza de vara…si s-a terminat tot atunci ca nu a durat mult transferul de…noroc. Ma intorceam din Mall Vitan alaturi de un voluntar din aceeasi fundatie in care eram si eu la vremea respectiva.

Distrata, prinsa in discutie, gesticulam de zor si ma amuzam pe marginea zilei care credeam eu era pe cale sa se termine.

In acelasi timp undeva la cate sute de metri altitudine aceleasi zburatoare puse pe shotii  probabil aveau o discutie de genul:

P1: „Hai sa vedem care nimereste azi un fraier?!” 

P2: „Hai ma…fraier am avut si ieri!!!Hai incercam ceva mai amuzant, cum ar fi o FRAIERA.”

P1: „Bine, bine…uite, aia!?”

P2: „Nuuu…aia de se agita mult ca sa vada toata lumea!”

Cazura deacord si la scurt timp P1 si P2 (adik cei doi porumbei) au trecut la fapte. Mai exact, fix cand ajusesem in statia de autobuz din Universitate, PLINA OCHI, fata mea vesela pana atunci a luat in spatiu un gainat. M-am ingalbenit si apoi inverzit ca sa camuflez „evenimentul” dupa care juma de ora m-am tot sters.

De atunci cand ma rog sa am noroc a doua zi mentionez cand si in ce forma il vreau. Mai bine la pachet decat pe loc ;)…

Lasă un răspuns

