La bara…in RATB


Anii mei de studentie nu prea abunda in povesti cu petreceri dubioase si betii inopinante (ele exista dar in „cantitati” moderate) dar au cu siguranta suficiente povesti cu nota cel putin penibila.

Acesta scurta relatare este despre prima mea calatorie din Unirii  spre Nerva (fiind de foarte putin timp in Bucuresti si neavand nimic de-a face cu statiile RATB din zona respectiva).

Acum cei care stau sau circula prin Bucuresti cu autobuzul stiu ca in Unirii statiile sunt apropiate si daca nu stii exact care de unde sa iei si ce anume, risti smult sa te urci intr-un mijloc de transport in comun fara sa verifici „intentiile sale” de a te duce la destinatie.

Atunci patesti ca mine si mergi pana ti se face somn in directia gresita; in cazul meu au fost vreo 8 statii spre Izvor. In cele din urma mi-am facut curaj si am intrebat daca respectivul autobuz ajung in Nerva si mi s-a raspuns sec: „NU, coboara aici si intreaba ce merge!”.

Zis si facut! Cobor si intreb…si intreb…si intreb…si in cele din urma dupa ce trec vreo 3 autobuze se hotarasc unii ce autobuz merge spre Nerva, mai exact ala care era deja in statie.

Atunci fug spre el si dau sa urc! Si stiti barele alea de metal din mijlocul treptelor la unele autobuze? Ei eu am pus un picior in dreapta barei, timp in care s-a inchis si usa din respectiva parte astfel incat urmatoarea miscare nu putea fi decat sa pun celalat picior in stanga…si usa m-a urmat.

A se nota ca autobuzul era plin iar daca inca nu e foarte clara imaginea, cand a plecat autobuzul EU eram cu fundul intre usi si cu bara de pe scari intre picioare…iar mai sus pe scara erau numai tipi, ca un dat al sortii, care ranjeau cu satisfactia ca a meritat sa circule cu RATB-ul daca au trait s-o vada si pe asta…

Bineinteles eram toate culorile complementare insa, spre norocul meu, greutatea si dimensiunile mele imi permit sa imi scot fundul din asemenea spatii si sa il plasez in contexte mai decente langa un scaun.

De-atunci insa, intreb de 2 ori inainte sa urc intr-un mijloc de transport in comun si slava domnului, nu prea mai sunt autobuze cu bara pe scari ;).

One response to “La bara…in RATB

  1. Apropo de intamplari in autobuze..am vazut-o de multe ori pe o tipa, frumoasa..la vreo 22-25 de ani, inalta, par lung, intra in vorba cu diversi barbati, si ii merge gura f bine.
    Uneori am auzit ca le povestea ca e tiganca si ca parintii sunt in alta tara.
    Alteori ca ea e turcoaica, si ca are un iubit plecat acolo parca.
    In fine…azi am vazut-o in metrou. Daduse niste manele din alea jegoase la maxim, numai mobilul ei se auzea in tot metroul. Imediat s-a bagat in seama cu niste baieti, a inceput sa vorbeasca in engleza cu ei..”sunt la medicina, si la limbi straine…”i’m a virgin gynocologist…that’s why i always talk about babies” ….”i can give you my number…if you want”. Aia, speriati, s-au ridicat si au sters-o. Iti puteai da seama imediat ca e nebuna..dar totusi…de la varsta aia…
    A mai vazut-o cineva?

Lasă un răspuns

