Celor care…


E miercuri deja, ora 00.30 si imi perind ideile pe tastatura. Sunt impiedicate si pana ajung dintr-o parte intr-alta de pierd, se transforma, cresc, imbatranesc, nasc alte idei…ori dispar.

Literele mele sunt mai mute ca niciodata si muzica se joaca cu ele cum vrea. Mi se pare ca se rostogolesc pe pagina fara sa le fi spus sa faca asta. Si vreau sa le asez cuminti ca la serbare cand spuneam poezii pentru mama, pentru tata, pentru Mos Craciun….pentru ….

Dedic postul…celor care nu il vor citi niciodata dar ma cunosc, celor care nu l-au citit dar ma iubesc si celor care chiar daca ar citi nu ar intelege dar poate ar accepta. Impartasesc cu voi amintiri, sentimente, senzatii, perspective.

Parintii mei de exemplu nu vor citi acest blog insa sunt sigura ca stiu cat de mult iubesc mirosul de ceai de menta si lamaie dimineata si de ce, stiu cat de frica mi-a fost de caini si de ce, stiu ce faceam cel mai des cand ma simtam singura sau trista, stiu ce am visat si s-a indeplinit sau nu. Prietenii mei stiu cand si pe cine am sarutat prima data, cand m-am indragostit intaia oara si cat de mult a durat, ca obisnuiam sa scriu poezii, ca obisnuiam sa dansez mai des, stiu ca imi place cerul senin de primavara si norii albi si pufosi vara…

Acestor oameni care m-au nascut detaliu cu detaliu, sentiment cu sentiment, idee dupa idee, zambet dupa zambet, cuvant dupa cuvant le dedic acest post, le dedic acest blog…

4 responses to “Celor care…

  1. ziceam eu ca citesc maine dimineata, dar ce, credeai ca ma pot abtine?:)
    foarte frumoasa dedicatia:) cred si eu ca ai terminat inaintea mea:P
    cu totii ar trebui sa fie mandrii ca scrii pentru ei>:D<

  2. Multumesc Dan! O sa fac o trimitere in subsolul paginii sa spun ca blogul e dedicat si celor care il citesc si ma ajuta sa cresc cu fiecare comment, cu fiecare feedback – fie el si simpla vizita. Doar ca acele absente, atat de prezente totusi in ceea ce fac, merita sa fie numite si ele ba chiar merita multumiri.
    Asa se explica postul si asa s-a nascut blogul:)!

  3. Multumesc si bravo 2bsmart! Simt grozav de cald si de sincer ce ai scris. Ma lasa cu pofta de mai mult 🙂

  4. Simt nevoia si eu sa iti multumesc pentru ce scrii, esti o mica scriitoare (a mea)!!!!
    Iar cel mai mult ma bucura ca fac si eu parte acum din povestirile si episoadele din viata ta. ai tot sprijinul meu, tine-o tot asa si nu te opri!
    In curand poti scoate o carte:D

    PS:pah pah pah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tzusti Tzusti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    te iubesc :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

Lasă un răspuns

