Meditatii dintr-o ceasca de cafea, partea a 2-a


Nu mai am ceasca si nu mai vreau cafea…Imi face rau la inima ca si  fostul meu job.

Acum exact o saptamana m-am lasat de…compromisuri. Nu plec fruntea cand stiu ca am dreptate si mi s-a spus ca sunt iresponsabila, nerecunoscatoare, neprofesionista (azi) etc. etc., dar tot astazi am aflat cu adevarat ca sunt cine vreau sa fiu.

Nu vand idei la mana a doua, nu imi vand principiile in portii mici, nu donez inteligenta, nu fac gesturi caritabile fata de oameni de nimic, nu cred in basme ci in oameni, nu ma las dresata dar invat foarte repede lucrurile bune, nu lustruiesc orgolii…

Voi creste mare si voi reusi pentru simplul fapt ca sunt eu! Am crescut si pana acum si am reusit pe acelasi motiv! Si pentru ca am sprijinul unor oameni extraordinari.

Daca sunt pusa in fata alegerii: „my way or highway” voi alege intotdeauna cea de-a doua varianta pentru ca in momentul afirmarii acestor 2 optiuni se subintelege inutilitatea prezentei mele in acel loc. E un risc pe care mi-l asum…

M-am lasat de sporturi extreme:

– m-am lasat de un job care imi dadea dureri de cap;

– am renuntat sa ma lupt cu ideile fixe ale celor care nu inteleg in ce anume consta „binele lor”;

– am renuntat sa mai vreau ceva pana nu obtin tot ce-mi doresc (si poate suna absurd din afara dar…am renuntat si sa incerc sa ma fac inteleasa);

– am renuntat sa imi calc pe suflet;

– am renuntat sa imi creez singura probleme.

Pas cu pas..incet incet voi creste!

2 responses to “Meditatii dintr-o ceasca de cafea, partea a 2-a

  1. E bine sa ai sperante, insa a renunta … e un cuvant negativ , as fi reformulat prin propozitii care sa sugere renuntul prin acceptul altor valori

    de exemplu:
    – am renuntat sa imi creez singura probleme.

    as fi scris

    – voi gasi solutii noi.

    astfel sugerind o privire spre viitor si inacels timp un nou tel care urmeaza sa fie atins.

    In fine, fiecare cu interpretarile sale, poate cum gandesc eu este gresit.

  2. Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Colossal.

Lasă un răspuns

