Eu, degetica si zana zorilor


Bun, in seria asta voi scrie despre ce a insemnat viata mea in ultimele saptamani. Nu am mai scris pe blog despre lucrurile care imi plac sau ce fac ca sa „imi castig existenta” ci cate putin despre facultate si opinii sau eseuri cu si despre valori la care ader sau nu.

„Eu, degetica si zana zorilor” se refera la cat lucru manual am bagat eu zilele astea, la cat de matinala am fost la servici…adica orele diminetii la care paraseam biroul deci prietena mea, zana zorilor, clar m-a invidiat.

Ei bine lucraz ca PR ca o companie de imobiliare si in ultimele zile asta e tot ce apuc sa fac. E enorm de mult de munca, mai ales ca suntem si dezvoltatori mai nou. Iar luna asta (martie) avem 3 evenimente importante: un targ acum de pe 5-9 martie in care nu voi fi prezenta (slava domnului) pentru ca subiectul este strict tehnic sau tehnologic si avem oameni care chiar se pricep la asta, apoi o conferinta pe 12 martie la Marriott si o gala tot la Marriott, la care suntem sponsori principali.

Este foarte important de stiut ca abia dupa data de 18 februarie am aflat ca vom intra in gala deci trebuia sa facem conferinta inainte…dar dupa 9…si a fost pe 12. Cam de pe 20, care-va-sa-zica, lucram zi-lumina si noapte-intuneric, pe modelul farmaciilor non-stop (adik mai mult decat celelalte farmacii dar in nici un caz 24 de ore din 24). Un alt aspect interesant este urmatorul: in materie de functii integrate doar multifunctionala noastra de la birou ma ia. Fac PR, marketing, publicitate…si tot ce mai pot baga pe langa…

Saptamana trecuta m-am ocupat de gasirea celor mai buni si mai ieftini furnizori pentru materialele promotionale, am vazut si reazut oferte de pret, am avut 5 intalniri pe zi si la sfarsitul zilei am fost intrebata: „ce-am facut? frec menta?!”

Duminica am fost la birou sa lucram la textele pentru pliantele ce urmau a fi date la targul care a inceput pe 5 martie (si pe care le-am facut noi, la imprimanta noastra) si la 00.30 ieseam pe usa biroului. Luni, am printat pliantele, am sortat, am cumparat fundite verzi (promovam ecologismul mai nou), am capsat minunatele pliante, am mai printat, am mai capsat, am mai facut fundite….pana la 12 noaptea. Au iesit dragute pliantele…chiar sunt mandra!

Marti…ei bine ziua de marti are o semnificatie aparte si voi povesti despre ziua de marti in alt post. Per total marti nu am fost la birou insa acasa am ajuns tot pe la 22.00.

Miercuri am revazut cateva oferte, am sunat persoana care trebuia sa ne faca o filmare din elicopter si am aflat ca ne-a lasat balta, am gasit un alt contact, am capsat inca niste materiale promotionale, am impachetat (adik tot ce fac spiridusii lui Mos Craciun), am avut o intalnire cu cineva care putea sa-mi dea cele mai bune sfaturi legate de conferinta iar pe la 20.00 am mutat sediul de munca acasa. Acum e 22.09 si pana acum nu am facut mare lucru intrucat sunt foarte, foarte obosita. Dar voi incerca sa termin ce mi-am propus…inainte sa ma intalnesc iar cu zana zorilor :(.

= pana data viitoare =

Lasă un răspuns

