Meditatii dintr-o ceasca de cafea, partea 1


Dimineata…o melodie care ma anunta ca ar fi timpul sa ma ridic din pat si „sa ma tarasc ca rama la cafea”…si o adiere dureroasa care aduce cu sine izul unei zile pline.

Seara margina patului e intotdeuna mai aproape, fiindca dimineata ma oboseste numai gandul ca trebuie sa intind o mana pana acolo. De obicei imi las telefonul sa sune de 2 ori ca sa stiu cat e ceasul dupa primul si am timp sa valorific ultimele 8 minute de somn pana la urmatorul.

Cand nu mai e cale de-ntoarcere clipesc rar si caut mai mult prin somn intrerupatorul de la baie. Dupa ce reusesc sa dau de el si ma uit cu jale la jetul de apa rece care ma asteapta cu satisfactia unui concurent care te poate in sfarsit umili. Imi plec cu regret fata spre el si il las sa imi lumineze calea spre o zi mai linistita.

coffeeCeainicul fluiera si esspresorul la fel. Grea alegere. Ceilalti beau cafea naturala dar pe mine nu ma mai trezeste nici un dus rece asa ca o sa optez pentru ness…muuult ness. Si in aburii acestei licori care, daca ar fi sa urmez exemplele reclamelor, imi da culoare, imi incalzeste ziua, ma inveseleste etc. dar care abia daca ma aduce cu picioarele pe pamant realizez cat de placute sunt cu adevarat diminetile.

Uneori ideile geniale imi vin doar la o ceasca de cafea cand solidarizez cu ceilalti colegi batuti de soarta. Amintirile frumoase imi revin cand inspir adanc aroma unei cafele tari intr-o cana cat sa-mi spele si pacatele (ar fi nevoie de un rau pentru asta dar sa spunem ca merge…) si cand tin cana mea fierbinte in mana aburind dulce-amarui nimic nu-mi poate sta in cale. Sunt invincibila, sunt puternica, sunt pregatita… pentru urmatoarele 5 minute de viata.

2 responses to “Meditatii dintr-o ceasca de cafea, partea 1

  1. been there, done that………………….

  2. Te dai jos din pat, daca ai, de pe saltea, de pe nevasta obeza careia din obligatia trebuie sa ii faci in fiecare zi pe plac si te intrebi, evident in timp ce te gandesti daca merita sa mai faci un dus sau nu cand oricum nu-ti va schimba viata de cacat pe care constient ti-ai ales-o, daca mai merita sa bagi o cafea sau ceva strog ca aia de la serviciu (in caz ca ai) nu se zgarcesc sa te sponorizeze, si iti indica de fiecare data automatul ala ce-ti aminteste de garile puturoase de prin romania. Cafeaua e buna dar numa’ atunci cand ea de fapt nu exista dar o bei cu o tipa beton, alta decat obeza de mai sus. In rest daca ma gandesc bine chiar nu mai are rost sa o savurezi daca te regasesti in cazul in speta. Pana iti dai seama, eu am sa imi fac o cafea, doua, trei, paishpe, ciunshpe, naishpe….

Lasă un răspuns

