Sfaturi pentru nou veniti!


1) daca nu ma cunosti profita de statutul de fiinta umana si evita sa ma enervezi!

2) daca m-ai enervat fugi inainte sa incep sa-ti tin morala: nu o sa termin pe durata vietii tale!

3) nu imi pasa ce crezi daca nu te intreb!

4) chiar daca te intreb nu inseamna ca voi face intocmai cum spui!

5) nu simt nevoia sa fiu adoptata asa ca nu ma trata ca pe un animal de companie!

6) stiu ca nu sunt geniala dar imi cunosc in acelasi timp potentialul asa ca daca emiti opinii pe subiectul asta (desi nu e recomandabil) ar fi bine sa stii ca nu ma poti reduce la impresia ta despre mine;

7) sunt fiinta umana deci nu sunt facuta ca sa fiu sfanta, ca sa fiu cea mai dulce si cea mai buna si nu tin sa fiu perfecta;

8 ) imi permit sa admit ca am frustrari, complexe, defecte (multe), opinii eronate (unele) dar tu nu ar trebui sa te aventurezi atat de mult.

9) daca nu ma respecti, daca ma minti, daca nu incerci sa ma cunosti dar vrei sa ma judeci, daca incerci sa imi dirijezi comportamentul fara sa-ti fi cerut ajutorul…iesi din viata mea fiindca nu am loc pentru prezente insipide, pentru obstacole de sticla sau pentru investitii inutile.

10) nu voi investi energie in oamenii care nu o merita!

PS: S-ar putea sa gresesc dar crede-ma: nu vrei sa fii una dintre greselile mele pentru ca urasc sa gresesc!!!

2 responses to “Sfaturi pentru nou veniti!

  1. bine, te enerveaza anumite chestii, imi cer scuze. Iti urez mult success i viata, si impliniri si cat se poate de mult noroc, poate nu sunt nici eu cel mai normal si mai prietenos om, dar cel putin incerc.

  2. Nu stiu de ce, dar ma mananca degetele sa las un comment, chiar daca articolul poate nu o cere in mod expres, mai ales ca nu e nici o intrebare (referitor la punctul 3), dar totusi trebuie sa spun ca, desi sunt departe de a fi depasit statutul de nou venit (poate ca am acumulat cateva procente peste limita minima…), sa spun ca am simtit unele dintre mai sus mentionatele experiente pe pielea mea, si intr-un mod ciudat ma simt mandru; poate e prost ales cuvantul, dar altul nu-mi vine in minte momentan…; oricum, bune sfaturi.. daca nu cumva careva doreste sa treaca prin furcile caudine… probabil cam aiurea commentul asta, si poate nelalocul lui date fiind sfaturile de mai sus…. da’ ma rog…. thanks 4 blogging it!

Lasă un răspuns

