Cele mai frumoase povesti s-au spus deja


E in natura umana sa tanjim dupa imaginea idealizata a anilor trecuti si sa pastram un gust amar asupra tragismului care ne-a caracterizat drumul in viata.

Fiecare dintre noi are o poveste sau un intreg roman, un film sau un serial care sa-i poata descrie viata si greutatile. Dar fiecare, voluntar sau nu, se va intoarce la un ieri calduros si confortabil care il aparau de toti si de toate. Poate pentru simplul fapt ca rezolvarile problemelor s-au transformat in factori cunoscuti care sunt acum parte din ecuatia vietii, a trecutului care naste constant viitorul.

Povestile mele le tin cu drag langa amintirile cele mai de pret. Sunt povesti care mi s-au spus cu drag si inima plina de fericire, cu zambete largi sau lacrimi de fericire, cu maini tremurande sau cu inima plina de durere. Povestile mele nu sunt doar basme, dar asta nu le face mai putin frumoase.

Blue fairy

Rasfoind intr-una din zile insa printre ele mi-am dat seama ca pe masura ce inaintez in varsta am din ce in ce mai putine stranse, mai putine momente atat de dragi sau mai putina tinere de minte. Nici macar momentele in care am plans de fericire nu imi mai sunt la indemana cum erau candva si nici glasul plin de fericire al altora nu-mi mai rasuna atat de clar si de puternic.

Poate pentru ca povestile alea le stiu deja si caut altceva, o alta poveste.

O sa-mi fac timp zilele astea sa pun pe blog si o poezie al unei tinere poete care imi place foarte mult si care se numeste chiar „O alta poveste”.

Lasă un răspuns

