Intre geniu si frumusete…


Am capatat in ultimul timp convingerea ca intre geniu si frumusete sunt multe si multi, unele dintre cele mai nefericite fiinte.

Cand nu ai nici unul din cele doua dar aspiri la ambele o sa ajungi probabil in starea mea de astazi, cand ma intreb daca ochii frumosi au nevoie de un creier la care sa fie conectati sau e destul sa dea des din gene cat sa nu se vada dincolo de pupila vidul dureros care amortizeaza una cate una scuzele pe care le gasesc posesorii lor.

Sau daca e destul sa taci atunci ca nu e nimic mai important decat sa vorbesti si solutia se ascunde dincolo de tacerea ta si de tipetele celorlalti. Daca stii cum e sa traiesti o viata in care sa ti se spuna sa taci si apoi sa fii acuzat ca nu te implici atunci imi cunosti foarte bine situatia.

Si daca ziua zace oricum sub semnul intrebarii mai meditez la flexibilitatea regulilor si cum incercarile unora mor inainte ca greselile altora sa ajunga sus, pe un piedestal si in final te intrebi „care sunt in realitate regulile jocului?”

Am ajuns sa rezonez atat de tare incat tuturor le place sa tipe la mine si imi opresc timpul ca sa imi mai pun cateva intrebari: de ce nu am genele mai lungi sau scrupule mai putine? De ce nu mint frumos si nu am invatat inca morala secolului: „cine nu are nepasare sa-si cumpere!”?

Si cel mai prost lucru e ca cei pe care as vrea sa ii ajut imi cer sa le ofer solutii dar nu vor niciodata sa le asculte…sau poate nu sunt eu destul de versata sa vand un produs atat de real si palpabil, atat de sincer si de bine intentionat.

Insa sunt convinsa ca intr-o zi cineva o sa realizeze si o sa regrete atat de multa tacere si atatea vorbe in vant.

Lasă un răspuns

