Sera pentru idealuri inalte


Am spus de nenumarate ori ca daca tot tin umbra pamantului poate cultiv ceva fapte bune care cresc si la umbra.

Nu sunt lipsita de ocupatie si nici nu traiesc ca-n filme, din contra m-as caracteriza mai mult prin cantecul lui Dido: „Life For Rent”. Am insa o mare si puternica pasiune: tricotez idei pana imi iese numai bine un plan pentru a schimba ceva in bine chiar daca de cele mai multe ori nu reusesc decat sa imi fac curat in dulap (cei care ma cunosc inteleg de ce e asta o fapta foarte buna).

Nimic nu e nou! mi se spune constant, conteaza doar cum si cand te hotarasti sa iti faci publica ideea.

Am considerat ca planurile mele ar putea fi neinteresante pentru unii, stupide pentru altii dar vor starni o reactie cat de mica si in speranta ca teoria bulgarelui de zapada nu face discriminari in timp o sa pot spune ca s-a meritat sa imi pun cuvintele pe moate si sa le arunc in cusca leilor.

2 responses to “Sera pentru idealuri inalte

  1. Lasa vrajeala, auzi , tii umbra pamantului degeaba … pai copacii nu ai si ei nevioe de CO2 ? Ha, tu ce crezi ?

  2. Multumesc Ala pentru comment si pentru perspectiva mult mai…”invioratoare” asupra scopului meu in viata:).

Lasă un răspuns

